Narty Fischer RC4 Worldcup SC

Narty Fischer Worldcup RC4 SC Fischer’a są niebanalnym sprzętem z najwyższej półki. To najnowszej generacji slalomka dla fanów jazdy krótkim skrętem, dla tych narciarzy, dla których idealne trzymanie krawędzi i perfekcyjne przekazanie energii z buta na nartę to priorytet. Nowy Worldcup RC4 jest kwintesencją szybkości i zwinności.

narty fischer worldcup sc

Otwór w przedniej części i wycięcie w tylnej to konstrukcja Hole Ski, która zapewnia narta zyskuje niższą wagę i pozwala szybciej osiągnąć kontrolę nad nartą przy jednoczesnym zmniejszeniu drgań. Generalnie sukces tej narty wywodzi się od jej geometrii- 120-68-103 jest doskonałym taliowaniem w slalomie, które pozwala osiągnąć promień skrętu na poziomie 13m (dla długości 165cm). Worldcup RC4 to „czarna bestia” przyciągająca spojrzenia. Design tego modelu jest genialny w swojej prostocie. Te narty przykuwają uwagę – matowa czerń z połyskującymi wstawkami i żółtymi odblaskami rządzą na stoku!

Zastosowane technologie:

Concave Sidewall – Nowy kształt ścian bocznych narty ułatwia prace serwisowe, ale także wejście na krawędź.

Beech Poplar Wood Core – Drewniany rdzeń narty wykonany z dwóch odmian drzewa – specjalnej odmiany Buku oraz Topoli. Dla uzyskania najlepszych właściwości drewno pozyskiwane jest z drzew w odpowiednim wieku. Dzięki temu drewno jest twarde, o dużej wytrzymałości i doskonałych parametrach technicznych. Drewno z Buku zapewnia stabilność połączona z lekkością i doskonale zbalansowany flex narty. Dodatkowo dzięki swoim właściwością drewno topolowe poprawia płynność jazdy na nartach i nadaje nartą większej zwrotności.

Hole Ski Technology – Technologia polegająca na wycięciu w dziobach nart otworów. Sprawia, że dzioby nart są lżejsze, łatwiej inicjują skręt i nie wpadają w drgania. Efekt? Niezwykle płynna jazda i doskonała kontrola w skręcie.

Air Carbon TI 0,8 – Niezwykle lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem węglanu (Air Carbon) i tytanalu. Gwarantuje doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nad nartami. Drewniany rdzeń pokryty podwójną titanalową powłoką o grubości 0,8 mm, wzmocniony kompozytem węglowym – Air Carbon. Konstrukcja wpływająca na doskonałe trzymanie krawędzi i płynną jazdę.

fischer_rc4_worldcup_sc_action_photo

World Cup Tunning – Technologia wykańczania krawędzi i ślizgów nart. Narty szlifowane są najwyższej jakości maszynach – takich, których używa się również do wykańczania nart jeżdżących w Pucharze Świata.

Racetrack Plate – Technologia wprowadzona w sezonie 2012/2013. Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie typy rail – nie wymaga nawiercania płyty. Jeszcze łatwiejsza i szybsza zmiana rozmiaru. Płyta Racetrack stosowana jest tylko w najwyższych modelach nart z linii RC4, Progressor oraz limitownej C-Line.

Sintered Bases – Spiekany ślizg zapewnia najwyższe osiągi, jest trwały i łatwy utrzymaniu. Bardzo dobrze absorbuje wosk, nasmarowany jest znacznie szybszy od tłoczonego. Ma duża gęstość molekularną przez co jest bardzo żywotny.

Snake skin – twarda, chropowata powierzchnia laminatu narty przypominająca papier ścierny. Dzięki temu narty są jeszcze lepiej zabezpieczone przed zarysowaniem i uszkodzeniami. Technologia ta zapewnia, że nawet po kilku sezonach intensywnej jazdy narty dalej prezentują się świetnie i wyglądają jak nowe.